Nieuwe actie voor de aanleg van 2 extra padelbanen

Vandaag - 18:00

Beste mensen.

De extra Algemene Leden Vergadering (ALV) heeft ingestemd met de aanleg van twee extra padelbanen.
Deze padelbanen komen op baan 5 te liggen, we moeten dus wel een tennisbaan opofferen. Om baan 6 als wedstrijdbaan te behouden, is het nodig dat het Boetje verplaatst wordt. Dit belangrijke gebouw wordt verplaatst naar de noordkant van ons park.

De aanleg kost veel geld, wat we niet helemaal uit onze reserves kunnen betalen.

Daarom geven wij een obligatielening uit. 

De obligaties zijn in vier verschillende opties te krijgen.

Op het    Inschrijfformulier staat alle informatie. 

Dus als jij daar een bijdrage aan wil leveren, schrijf je in en doe mee!

Het bestuur

 

Flyer Obligatieplan TVAP 2026 A4 4 opties.pdf

Nieuwscategorieën


Reacties

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen