Wij hebben bij onze vereniging de padelsport toegevoegd aan ons sportaanbod. Dat is een groot succes geworden!
Daarom willen we 2 extra padelbanen aanleggen op tennisbaan 5, waardoor we helaas 1 tennisbaan inleveren.
Dat kunnen we niet helemaal uit onze reserves betalen en daarom starten wij de geldinzamelingscampagne door een obligatielening uit te schrijven.
Deelname is voor iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt en bij wil dragen aan de totstandkoming van 2 extra padelbanen!
Het inschrijfformulier is via deze link te bereiken:Inschrijfformulier
Schrijf je in en doe mee!
Het bestuur